Monday, December 18, 2006

Otroligt stressigt till julen

Hej Vänner!

Idag har jag sett stressen i vitögat! Jag hade ett handledarmöte idag för min C-uppsats. Jag fick redapå att spektaklet ska vara klart för opponering, det vill säga, vara så gott som klart till den 11 januari. 30 sidor som ska skrivas till 11 januari tänker ni, men så är inte fallet. 30 sidor som ska skrivas till 5 januari, jag kan tänka mig att räkna bort några dagar för inlämning av arbetet. Så jag har cirka 14 dagar på mig att skriva ned 30 sidors jobb som ska presenteras då. Hua! Sen har jag en underbar hemtenta som ska vara innen den 24 december, vilken trevlig julklapp!

Ja, jag har det lite stressigt just nu.

Vi får se hur det går! Bära eller brista! Jag somnade av utmattning idag framför TV:n efter att jag och Jocke käkat kvällsmat, sen masade jag mig iväg till sängen och sov en halvtimme. Det var skönt! Nu ska jag dock sätta tänderna i någota tt göra, kanske inte plugg, ska gå upp tidigt imorgon istället!

Kram och ha en skön jul, för jag kommer ha en förbannat stressig jul! Se till att vara ledig åt mig med! =)

Peter

No comments: